Arbete,hem och mat

På jobbet är det som det är, fast just nu rätt lugnt, det får gärna fortsätta på det sättet alltså. Idag fick jag order från cheferna att jag nästa period  som börjar 27/3 inte behöver skriva upp mig på bufflistan då jag redan gjort typ ½ årsbuffen, Snacka om NICE! i 6 v ä man ledig var dag man skall vara det. Tid att ägna åt IFIS =)

Hemmet: Där regerar älsklingen! hon har städat hela dagen här, det är så fint =) Även har hon lagat mat så den var klar när jag kom hem! :D Älskar min underbara lilla hemmafru =)

Maten: Den är god den, iaf för det mesta. Just idag tänker jag på  varumärket Euroshoper. Vanligtvis ä det rent skräp, smakar blä osv. Dock finns det undantag. Thin crisp. Dem där bruna smala bröden ni vet. Dem ä minst lika goda i Euroshopers regi, desutom får man nästan dubbelt så mycket för pengarna som från orginalet. =)

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Du har det bra du :)

2011-03-01 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0