Reflektioner om förfluten, innevarande och kommande tid

History is first.

I dag är det 26 år sedan man kom till Sverige. En dag då jag alltid ägnat en extra stund till eftertanke, på hur olika ödets lotter kan falla, min tidiga historia delar jag säkert med 1000 tals andra adopterade, och den ska vi inte gå in på här.

Nutid

När man slutade leta, då man inte tyckte sig ha tid eller ens intresse, då dök hon upp.....hon med stort H? Vi får väl se, men de känns bra....

Framtid. Den man bara kan skönja i framtidens dimma, men konturerna förändras igen, frågan ä bara till vad.

Under senare år har jag iaf mer och mer insett att vi är vår egen lyckas smed. Järnet ligger i ässjan. Snart skall hammaren forma den..........

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Bara du som kan forma din framtid.

2011-11-20 @ 22:05:44
Postat av: Vampyren

Galen doktor är galen =)

2011-11-20 @ 23:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0