Grottmäns fasoner

Jag vet inte om du tänkt på det, men ibland vill man som kille bära omkring på din kvinna.. helst över axeln.. jag ä övertygad om att alla känner igen sig i det...

Min vän sjöbjörnen (lisa) tycker inte om det, hon säger att det är ja just de grottmäns fasoner... det kanske kan ligga något i det...

Jag tror personligen att det är så..det är något i vår ur instinkt som genom att bära kvinnan både visar vår styrka och att kvinnan tillhör mig. Nog mer för andra än för henne.. detta ä ur instinkt... förmodligen inget som Feministiskt initiativ och andra likasinnande kan göra något åt.

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Något måste vi ju ha ärvt av dem?..eller hur? I Finland tävlar man just i att bära "kärring"..den som orkar gå längst med en kärring på ryggen vinner :) Något för dig Stoffe?

2008-05-06 @ 22:43:01
Postat av: Lisa

Du verkar tänka mycket på detta ämne haha.

2008-05-08 @ 20:48:39
URL: http://lingooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0