Svärmor och Gillette

Jaha då har man träffat "svärföräldrarna" då. Gick nog jättebra det =)

Sedan kan ja berätta om en reklam som faktiskt håller vad den lovar. Gillette Fusion. ni vet den där rakhyveln med batteri.
Den var bra, mycket bra. Den håller vad den lovar.

Nu håller trollet på att diska, hon fick välja, laga mat eller diska. Hon valde disken. Så jag har lagat min kyckling special. =)

Sedan kommer jag sno en ide från bika  ( en blogg jag rekomenderar)

Nämligen Frågestund

Ställ en fråga om mig du vill ha svar på, Frågorna kommer komma här på bloggen under veckan. :P

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Jag använder den med..fast kör utan batteri :) Jaha..hmm..Var i Indien är du född? :) Hoppas den inte är allt för personlig..

2008-11-23 @ 23:47:29
Postat av: Emily Kane

svar: nej, jag ska absolut inte bli läkare. jag läser medicinhistoria :) jag kanske var otydlig...

2008-11-25 @ 14:51:52
URL: http://emilykane.webblogg.se/
Postat av: Bika

Woohoo! Jag är rekommenderad :) Kul att se!!



Okay, min fråga: Vad skulle du ta med dig ut ur ett brinnande hus?

2008-11-28 @ 21:53:31
URL: http://bika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0