Brats

nå i går var jag och Thomas på TC. Vi satt på uteserveringen just vid utebaren.

 På ena sidan av oss sitter ett gäng som just beställt in 2 mäklarbrickor och skryter lite om vad det kostat. Förmodligen har dem hört oss två tala om våra löner. Nå det hör inte till saken.

Ja skall gå och köpa mer dricka. Reser mig upp och skall gå förbi det där gänget.  En man sitter med stolen tillbaka skjuten så att det inte går att komma förbi. Jag tar honom i axeln och ber om ursäkt.  Normalt fattar man ju att då vill personen i fråga komma förbi. Spec om man nu sitter mitt i vägen. Men killen tittar på mig och säger

" Ne tack det är bra. ja sitter här, du får gå runt"

En hel del olika dåliga ideér rann genom hjärnan i det ögonblicket vill ja lova. Nå ja gick runt.

Lite sedare hade det satt sig en tjej på stolen mellan mig och den där killen. Hon  sitter och röker. Hon slänger en blick över axeln och ser att ja sitter rätt nära. (Ni vet ju att det kan vara lite trångt på en uteservering) Någon min senare slår tjejen av askan på sin cigg över axeln så aska och lite glöd hamnar på min axel. Då va det MYCKET nära att brinna. Hon MÅSTE ha vetat att hon skulle träffa mig. Kolla T trodde inte sina ögon.

Bara för att dem har så möe pengar att dem kan spendera en halv månadslön för en annan på sprit behöver man väl inte vara oartig eller rent ut sagt oförskämd.


Va tycker du?

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Är det ens lönt att kommentera!! Med lite sunt förnuft och hövlighet, kommer man långt med!

2009-08-17 @ 09:36:26
Postat av: Lurk!

white trash ! som man säger , hehe

2009-08-17 @ 12:51:20
Postat av: DD

AH, HATAR SÅNT!

Osnutna oförskämda brats!



fast du skulle ju så klart spillt din dricka över grabben och bruden och sedan spelat otroligt sårad. Näääääääämen föööööörlåååååt mig. Sååå klumpigt av mig....



Och se till att kladda ut drickan ordentligt så den inte går bort i kemtvätten ;D



2009-08-17 @ 14:28:16
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: bönrullaren

förbannat oförskämnda människor! du skulle rytit till!!

2009-08-17 @ 20:57:12
Postat av: LaLizita

Asså fy fan! Jag hade käftat emot direkt. Jag kan inte hålla tyst i såna situationer..



Så du tränar också en del? Vad brukar det bli?

2009-08-19 @ 18:45:39
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag tycker som de flesta människor att de båda är oförskämda, men främst den första. Tjejen var säkert bara dum i huvet och förstod inte bättre. :-P



Men saken är ju helt enkelt den att om alla kunde klämma iväg ett leende minst 5 gånger om dagen så skulle världen vara en trevligare plats!

2009-08-20 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0