Audin

Efter nogrannt övervägande och rådgörande med b.la mina föräldrar beslutar jag att inte köpa audin nu, att låna så mycket pengar för att köpa en bil är nog inte det klokaste man kan göra, utan i stället kommer jag att spara pengar så jag har råd att köpa den utan att låna mer pengar än absolut nödvändigt. Sedan har jag inte heller fast tjänst än, och det kan vara klokt att göra innan man skuldätter sig så pass mycket.

Säg vad du tycker
Postat av: DD

klokt beslut! Så tänkte jag med så jag köpte inte den där Audi Quattro som min blick fastnat på...mmm...



Men du, du bor inte i närheten av brandhusen va?



2008-12-25 @ 21:24:15
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mikko

Klokt val.

2008-12-25 @ 21:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0