blogga på arbetstid

Det är tydligt att många bloggers  använder arbetstid/skoltid till att blogga och läsa andras bloggar. För någon annan given förklaring till att både antalet nya blogginlägg och antalet besökare markant minskar under lov och helger.

Ja vet att dookie upplever samma sak, någon mer?

Ett byte gör att stoffe ska jobba kväll, ska ner på stan före jobbet och fixa den sista klappen =)

Vad vill stoffe ha?

får stoffe bara sin julmat, då spec skinka och dopp i gryta ( med hembakat tunnbröd) så är han en nöjd stoffe=)

Säg vad du tycker
Postat av: DD

Oh yes, helt klart en markant nergång i bloggläsare och kommentarer under helger och lov.



Jag bloggar och läser lika mycket oavsett dag i veckan. =)



2008-12-16 @ 13:08:28
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Bika

jag bloggar och läser andras blogg på arbetstid, men jag jobbar ju som personlig assistent, och gör sånt när min brukare sover alt inte behöver hjälp..



Haha, jag vet inte hur många jag hade klarat utan facit, eftersom att du skrivit ut svaren och tävlingen var slut kopierade jag bara och klistrade in ;)

Sv: Tack!! Vi åker på turné så fort vi får spelningar. Kan du fixa gig åt oss kommer vi upp :)

(kanske sovplats med)

2008-12-16 @ 15:34:08
URL: http://bika.blogg.se/
Postat av: Mikko

Kan säkert stämma. Det märks att under fredag -och lördag kvällar minskar antalet besökare via datorn kraftigt.

2008-12-16 @ 16:18:30
Postat av: emma

asså? va??? ska du använda tunnbröd till dopp i grytan???????

2008-12-16 @ 19:35:15
URL: http://sessemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0