Morfar och Skäggväxt

Drömde om morfar i natt. Lite underligt att dröma så tydligt om någon man knappt minns. Han dog 91 eller om det var 92.


Sedan undrar jag varför skägg ( i allafall mitt) växer mer i norrland än i t.ex sthlm området. För så verkar det vara.
Då jag var hos trollet rakade jag mig 2 ggr på 7 dagar. Här måste ja raka mig var annan dag typ.
Någon som har en teori?


Nu ska jag iväg på jobbet. Det var typ 3 veckor sedan jag srteg upp den här tiden och jobbade dag.

Säg vad du tycker
Postat av: Junitjej [Vinn en laptop-väska!]

Hoppas att din helg har varit bra och att du får en bra start på veckan!



Om du inte redan deltar i min tävling, så hoppas jag att du gör det nu. Du kan vinna en cool laptop-väska.

http://junitjejen.se/2008/december/handskrivet-inlagg.aspx

Om du inte har någon laptop, så fungerar väskan ändå att använda till skolan eller jobbet.

LYCKA TILL!

2008-12-08 @ 06:30:33
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Mikko

Min teori lyder så här: När man håller i gång mer (kroppen går på högvarv, den är mer aktiv) så stimuleras hårväxten mer. Är jag t ex. på semester utomlands där kroppen går på lågvarv, får vila ut sig..så får det motsatt effekt.

2008-12-08 @ 06:42:16
Postat av: Henke

Nytt beräknat leveransdatum på minnet: 2008-12-16 :)

2008-12-08 @ 11:17:57
Postat av: lie

sv: ja den är ju det, har tappat räkningen på hur många gånger jag sätt den nu.

2008-12-08 @ 20:40:45
URL: http://lievoni.blogg.se/
Postat av: TJ

Skägg är hett.

2008-12-09 @ 01:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0