Ovanligt lugnt

Denna arbetshelg har gått ovanligt smärtfritt. Har inte varit med om en sådan lugn helg sedan jag kom till kliniken.
Sedan hade jag inskolnings ssk med så då gick det ännu lättare. :D Kanske var det min fördelsedags present från ödesguddinan? ;)

Vad det gäller Audin så funderar jag än, kanske kan man förhandla lite på priset, den har ju gått rätt långt, och det är köparens marknad just nu.

Borde städa, och vika ihoip tvätten. men det i fan om jag orkar.

Säg vad du tycker
Postat av: DD

Självklart är det SKÅNE du ska dra till och slira runt på kulliga småvägar på Österlen. Med mig som co-pilot ;D



Nej, inget skoj med sjuka barn. Febern är hemsk. Dock går det ju över.



2008-12-22 @ 18:12:41
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja verkligen=) hihih

2008-12-22 @ 19:18:35
URL: http://emmimw.blogg.se/
Postat av: Mikko

Haha..hoppas din inskolnings-ssk inte fick jobba allt för hårt :p så du skrämde bort henne/honom från yrket :P

2008-12-22 @ 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0