Brandlarm,Politik,Medicin, otrohet, trevligheter

Kvällen i går var oerhört trevlig!  Guldbransson kom förbi strax före 7 och sedan blev det apostlahästarna som fick trava mot Ålidhem och en fröken Thorn. syster till en av mina kollegor.

Hos henne va det fullt med lärarstudenter  och en del andra ;)

Trevliga samtal och debatter  och Centerpartiet och politik, medicn och Samhälls frågor. Massa god dricka och stämning på topp.

sedan buss ner på stan. och kö för att ta sig in på Rex. Där i kön träffa vi en mycket söt tjej från Kramfors. Trotts lång väntan va humöret på topp och skämten och sarkasmerna föll lika tätt som hmm hmm saker som faller tätt.

Just när vi skulle släppas in gick brandlarmet! därför fick vi inte komma in... trotts att larmet va falsk... sedan skulle vissa av oss få komma in...men man splittrar ju inte sällskapet så de blev Olles i ställe... TYVÄRR tappa vi bort sötnosen :(

där drällde vi runt och röjde

sedan kom otroheten.. blev TVINGAD! Även fast jag inte ville.  Det blev Mcdonalds. Jag ryser vid tanken FÖRLÅT MEJ MAX!!!!!!!

Sedan blev det apostlahästarna hemmöver igen.

Trevligt trevligt

Säg vad du tycker
Postat av: Cajsa

Haha haha... Jag kan inte vara din vän om du tänker äta på mcdonalds!!!

2008-06-01 @ 14:26:43
Postat av: Mikko

Vilken kväll :) men det där med Mc Donalds??!! jag kanske läste fel?? ;)

2008-06-01 @ 21:27:25
Postat av: Vampyren

Argh !.Hääädare !!!!! .

2008-06-02 @ 08:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0