Då var det dax igen

HKM Madeleine förlovar sig med sin kille.

Kommer vi nu att få se samma hysteri i media som när stora syrran gjorde samma sak?
Hoppas inte. Låt dem vara ifred

Säg vad du tycker
Postat av: Mikko

Antagligen får vi det.

2009-08-11 @ 10:28:02
Postat av: korven

snarare låt OSS vara ifred, vi vill inte veta! ;)



Haha jag had elite svårt att stå still när jag filmade ja..

2009-08-11 @ 12:55:05
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: elin

så länge jag tvingas betala bröllopet med pengar som borde gå till att stärka sjukvård och skola tycker jag att jag har rätt att få veta allt om deras liv, hur ointressant det än är..

2009-08-11 @ 17:09:07
Postat av: LaLizita

Sv: Haha, ja mig dansa skulle du allt bra gärna vilja se va?! :D Det är en härlig syn kan jag lova..

Tror inte det blir lika stor uppståndelse nu med madeleine.. grejen med vickan e ju lite större liksom.

Ha en bra kväll!

2009-08-12 @ 17:59:51
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0