Det är fan andra gången

Det var andra gången jag höll på att hamna under en lastbil. Det första var en timmerbil som kom i 89-90 blås över ett backrön mitt i vägen på en skogsbilväg. Då fick man kasta volvon i diket för att inte krossas. Detta var hmm 2003

Sedan igår då. Skulle köra om en lastbil, går ut i omkörningsfältet och påbörjar omköringen, då går lastbilen ut mot samma fält, förmodligen för att få bättre linie i den kurva vi befinner oss i. Ja det fanns omkörningsfel och var mötesfri väg. Förmodligen såg han mig inte b.la snörök. Detta gjorde att jag inte hade något val än att kasta mig på tutan och styra mer mot vä, vilket gjorde att vä hjulpar hamnar i snömodden, bilen får kast och stutsar mot mitträcket. Dock lyckades jag häva återsladden. Men audin såg inte fin ut. Hiskiliga bucklor och repor. Men hellre det än att krossas mellan räcket och bilen. Glad att jag inte körde Clio då.

Bilen är inlämnad och jag har fått en ny.

Jag är helt oskadd

Säg vad du tycker
Postat av: DD

men du....fy va otäckt!!!



Vilken tur att du klarade dig oskadd. Jäkla lastbilar. Hatar dom!



btw - skönt att du också ska få lite sex i helgen! ;D



2009-01-09 @ 13:42:17
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mikko

Usch..vad obehagligt! Haha..håller med föregående skrivare om det där sista! :P

2009-01-09 @ 21:19:44
Postat av: marras

fy vad otäckt, får rysningar! Vilken tur du klarade dej oskadd iallafall!..

2009-01-12 @ 09:39:17
URL: http://www.marras.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0