Lök

Alla tycks vara lök idag, folk lökar i skärgården eller sover i solen =)  Va stor baluns här i Umeå i går med Nordic rock. Whitesnake spelade, va vist nice värre säger dem som va där. Stoffe  han jobbade han, det ska jag i natt med. Men sedan ä jag ledig tills på lördag. Va ska man göra? Förslag?

På gården står ett speciallt sopkärl för engångsgrillar, mycket smart av den om nu kom på det. så man slipper oroa sig för att bilen ska brinna upp då garaget sitter ihop med soprummen.

På tal om bilen ja, den ser ut som den fått fläcktyfus, den behöver bada. IGEN :D

Idag har du väl inte glömt bort lilla mamma?

Säg vad du tycker
Postat av: DD

Min bil behöver också tvättas IGEN. Gul pollen på blå bil...hmmm...



jag blev bortglömd igår =(



2009-06-01 @ 10:45:24
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Mikko

Nope..glömde ej bort mor min. Vad vill S göra?

2009-06-01 @ 23:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0