Smarta telefoner och huvor

Telefonerna först
Är en av få människor idag som inte har en smart telefon, vill helst inte ha någon heller. Kommer inte överens med touch- tekniken. Detta säger folk ä en träningssak. Det kanske dem har rätt i.

När nuvarande telefon dör ( teken på detta har börjat ses) måste de väl bli en smart rackare skulle ja tro, för finns de vanliga fortfarande?

Huvorna då?

Jo, som ni som känner mig ( läser någon som inte känner mig denna blogg?) vet trivs ja bra i tröjor/jackor med huvor, har för mig att de kallades munkjacka/tröja tidigare. Bekväma plagg och så har man mössan med sig :D

Även om de kan få en att se ut som ganster/dregg.

Säg vad du tycker
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag har nyligen köpt en ny mobil, och jag är inte heller ett fan av smartphones.. Jag köpte en Sony Ericsson Hazel, och den är inte med touch :)

2011-10-02 @ 16:30:08
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0